jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NU BLIR DET BIO!

Publicerad 2017-06-29 22:17:00 i Personligt,

För länge sedan hörde en kvinna av sig och undrade om jag kunde tänka mig att skicka några av mina bilder från bloggen till henne. Hon höll på att göra en verksamhetsberättelse om uppsökande tandvård och munhälsa för funkisar. Jamen det kunde jag! Så jag skickade ett gäng bilder och glömde bort det. Häromdagen fick jag stort brev: verksamhetsberättelsen! Den var väldigt fin måste jag säga, många bilder förgyllde sidorna! Först tyckte jag det var konstigt att få sådan post! Och konstigare var att det utanpå satt ett litet guldkuvert som det stod Tack! på...? Fast när jag bläddrade och såg mig själv på flera bilder skrattade jag! Och vet ni vad det tokroligaste var? Ha! På varje sida där jag fanns på en bild satt ett tackkuvert! Det blev massor av kuvert! Och i varje kuvert låg en biocheck!! Nu har jag massor av biocheckar, så jag kan t o m bjuda en kompis eller flera, och gå på flera filmer!! Vad roligt att bli så belönad, jag blev jätteglad av det!!
Jag tror att hon som sett min blogg tyckte jag visade mig och mitt liv på ett kul sätt med bilder! Och antagligen är jag väldigt stilig också?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-29 23:06:59

Klart att du är stilig också Simon!!
Längesen vi såg, önskar dig en fin sommar, kram Maggan

Svar: Åh Maggan, du ska också ha en skön sommar hoppas jag!!
Simon J

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-30 06:23:51

Väldigt charmig är du Simon 😄

Svar: Ja men inte alltid ha ha! Det är nog det som gör mig "spännande"
Simon J

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-06-30 07:30:15

Så måste det vara. För du är väldigt stilig Simon!
Kram/Kerstin

Svar: Ja, särskilt nu när jag varit till frisören!
Simon J

Postat av: Simon och Chatarina

Publicerad 2017-06-30 09:40:30

Hej, vilket fint namn du har. ;) Jag heter också Simon och är snart 10 år. Jag har autism och lindrig utvecklingstörning. Mamma och jag kommer definitivt följa din blogg!

Ha en bra dag! :)

Svar: Vad roligt! Tack ska du ha! Javisst har vi fina namn du och jag! Mina föräldrar trodde jag skulle heta Isac, men när Jag väl kom insåg de att Simon var mitt namn.
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela