jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

VAXHOLMSGOLF!

Publicerad 2017-07-19 19:31:00 i Personligt, funkisliv, tips,

Igår drog vi iväg med båt till Vaxholm, jag och Hillevi! Vi träffades på bryggan Hasseludden, som är nära där jag bor. Vi kastade oss på den extrainsatta båten och kom iväg en kvart före planerad tid!
I Vaxholm gick vi runt och turistade, köpte plocksallad till lunch, och spelade en golfrunda i parken. Hillevi vann, men jag tycker det var så kul att spela så förlusten var lätt att bära, haha!
Det var en skön, men lite blåsig dag. Kul att åka båt! Nu får vi åka på våra färdtjänstkort jag o Hillevi. Jättebra - vi gillar alla gratisgrejer! Man gör det när ens månadsinkomst är som vår....
 
Håll i hatten Hillevi! Nu jäddrarrrr blir det spela av!
 
 
Wow!!! Ni ser vilken pricksäkerhet jag har?!
 
Sedan blev vi trötta och tog båten tillbaka till Hasseludden.... 
 Oj, vilken liten båt det blev! Hupp, vad gjorde jag nu?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela