jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

TA ANSVAR!

Publicerad 2017-07-15 15:26:00 i Personligt,

.. kan man ju göra i många sammanhang! T ex kan man städa i tvättstugan när man har använt den... det brukar jag göra, men det är inte alla som gör det. Någon har i alla fall visat god vilja och försökt skrapa bort lite jox från golvsilen som tvättmaskinerna töms genom. Bravo! Nu skrapade jag lite till och det blev nästan rent, i alla fall rinner vattnet igenom nu! Jag har donerat en golvmopp så alla kan torka av golvet, jag brukar också sätta nya påsar i sopkärlen och kasta sopor. Jag tycker alla i mitt hus borde vara lika intresserade av att ha en ren och fräsch tvättstuga. Man vill ju inte behöva tvätta om något för att man tappat det på golvet?! När jag ändå var i städtagen moppade jag golvet i hissen, det var kaffe (!!!) där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela