jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

DRAR RUNT PÅ STA'N...

Publicerad 2017-07-06 06:34:36 i Personligt,

Nu är jag sommarledig från jobbet. Det blir sovmornar och utflykter mest varje dag. I Stockholm kan man turista runt rätt bra med kollektivtrafiken, som också omfattar en del båtar numera. Det är toppen! Jag har varit på Armémuseum också, tror det var första gången. Det var både kul och lite läskigt för en konstgjord häst skrämde nästan slag på mig.
 
 I Kungsträdgården brukar det hända (gratis) grejer, musikunderhållning och sånt, igår skulle det varit något men jag väntade förgäves... måste ha blivit felinformerad.
 
 
Spårvagnar roar mig alltid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela