jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ÅTERKOMSTEN!

Publicerad 2017-07-14 18:06:00 i Personligt,

Ja, Hillevis alltså! Hon har ju varit borta hur länge som helst, i alla fall typ mer än en vecka!!
Äntligen kom det ett pling från henne, om att ses i morgon. Men inte kunde jag vänta till dess!?!?! Nä jag hade ett stort behov av att träffa min lilla men stora vän! så jag förslog en eftermiddagsfika i Sickla dit jag planerat att åka! 
Så här jätteglad blev jag då vi återsågs!
 
 
 
 
 
Efter vårt långfika blev det en sväng till Panduro, Jag blev förtjust i några Prideflaggor som jag köpte, är det inte festival snart??
och sedan gick jag till butiken Paradiset och handlade, men det blev rena Helvetet för plånboken så där handlar jag inte mer tyvärr. Fin butik, annars. Ser nu fram emot den dyra och förhoppningsvis goda middagen! Jag ska grilla i min bordsgrill ute på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela