jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrÄn och leva sjÀlvstÀndigt. Nu kÀnner jag för att fortsÀtta berÀtta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! VÀlkomna mina gamla och nya vÀnner!

ÄNTLIGEN EN BADDAG! 💩

Publicerad 2017-07-19 19:57:06 i Personligt,

... som jag har tjatat! Jag har varit dunderförkyld och haft mina krampattacker ( i njurarna) sÄ min mamma har inte tyckt att jag ska bada. Och jag antar att hon har rÀtt, och Àr rÀdd om mig och mitt mÄende. Men jag har ÀndÄ föreslagit att jag ska Äka och bada, dagligen, mÄnga dagar efter varandra....
 
Redan igÄr begrep jag förstÄs att det Àntligen var pÄ gÄng. Tjat lönar sig tÀnkte jag, ha ha! Men man mÄste ju ÀndÄ ha lite tur med vÀdret, och kan ju inte sticka ivÀg om det ösregnar! Min assistent gjorde en megastor matlÄda till mig, sÄ jag tÀnkte att jag kunde stanna pÄ badet i tvÄ dagar. Men, lite trÄkigt pÄ natten kanske?  
 
Det var flera glada kompisar dÀr, som vanligt: Signe och Hillevi och Philip. Vi planerade lite inför att ses i helgen, kanske grilla ihop?
 
Skönt att ligga och chilla lite ocksÄ, inte bara att bada....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela