jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

HELG IGEN!

Publicerad 2017-01-28 19:56:54 i Personligt,

Hej vad det går, veckan tog snabbt slut! 
Nu längtar jag efter två saker:
åka skicart i Åre ( om två veckor!)
ha teaterpremiär ( om tre, fyra kanske, veckor)
...men jag är lite nervös inför teatergrejjen. 
 
Det blir kul att visa mina assistenter Daniel och Pelle hur kul skicart är!
Micke vet, han har varit med många gånger!,
Jag har varit på skidsemester, tror jag, tjugo gånger!!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca (Furuboda kompis)

Publicerad 2017-01-29 00:25:03

Hej Nämen vad roligt att du ska dit igen 😊
Hoppas allt är bra med dig med mig är allt bra jobbar o sliter och har börjat träna på gym jättekul :D

Hoppas året har varit bra för dig än så länge
Så roligt att du bloggar igen har lagt din blogg i mina favoritbloggmapp på datorn. Alltid lika kul att läsa dina inlägg. Kram!

Svar: Hej Becky! Vad roligt att du skriver! Just nu är jag sjuk men annars är allt bra! Jag vill åka till Furuboda igen!
Simon J

Postat av: Lärvux stockholm kommunikation ipad

Publicerad 2017-01-31 13:37:21

Hej!Vad kul att du åker skidor! Har du provat bi-ski? Sök funktionell skidåkning på Facebook, det är i friluftsfrämjandets regi.
Krya på dig! Vi ser fram emot att läsa mer om din Åre resa.

Svar: Hej! Bi-ski ser också kul ut. Men det verkar som att man ska hålla balansen lite bättre då, i skicarten behöver jag inte det, det skulle vara svårt för mig tror jag. Jag ska kolla om man kan prova det nån gång i alla fall. Nu längtar jag till Åre!!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela