jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

LUCIAKONSERT!!

Publicerad 2017-12-13 17:22:00 i Personligt, funkisliv,

Vilket fint Luciatåg! Jag har varit på Stadsbiblioteket tillsammans med Hillbilly, och vi lyssnade andaktsfullt på barnen som sjöng! Jag blir helt gripen av körsång, och är det dessutom orgelmusik blir jag salig! Julen är så bra för båda delarna kan man få mycket mer av än annars under året! Nu planerar Pontus och jag, kanske Wille också att gå på kyrkokonsert på lördag. Jippi 🎶🎶🎶🎶
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela