jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

LITEN PERSONLIG KATASTROF

Publicerad 2017-12-21 07:07:00 i Personligt, assistans, funkisliv,

Min rullstol har pajat! Rejält, också! Och eftersom den är en "specialare" som inte ingår i Hjälpmedelscentralens sortiment lär jag få vänta jättelänge på en lösning. För jag behöver en NY! Och då är det lång väntetid för utprovning och mått etc, sedan kan det ta månader att få den. Det verkar lättare att få en trasig bil fixad! 
Sidostaget som håller ryggen på plats har gått av! Det blev till att avbryta allt och ta en taxi för att byta till min inomhusrulle. Så länge det inte är någon snö kan den duga hjälpligt men med snö kommer jag ingenstans.
😩😭😡🤥
 

(null)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela