jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

VARA STOLT ÖVER SIG SJÄLV!

Publicerad 2017-08-05 13:02:00 i Personligt,

Det är viktigt att man är; stolt över sig själv. Hur man än är, så är man värdefull! Och det gäller alla! Idag är det Pridefstival, och min plan var att åka till stan och kolla på det roliga, skråliga, pråliga Pridetåget, med deltagare av alla sorter. Men, jag drabbades av enorm trötthet, och blev tvungen att lägga mig mitt på dagen! Allergi eller resfeber? Jag åker till Furuboda på musikläger i morgon. Det är alltid lite anspänning som följer med sådant. Och så ska jag till min vän Philip på middag, och det är viktigt för mig! Så jag valde tupplur istället för att vifta med flagga. Pryder min balkong i stället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela