jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

SISTA UTOMHUSBADET

Publicerad 2017-08-23 07:51:29 i Personligt,

Sista dagen Sköndals utebad är öppet! Självklart samlas en massa vänner där! Tyvärr inte så samordnat, vi kom och gick lite olika tider men en stund var i alla fall jag, Hillevi, Philip, Isak, Signe där! Dessutom såg jag Tim, Niccolina och ett par till som jag känner igen! Luften var sval men vattnet var som vanligt 32 grader!! Philip var väl värst, han låg i plurret en och en halv timme! Tyvärr gick han upp när jag hoppade i! Jag stannade jättelänge med Signe, låg och kämpade för att få lite sista sommarsol på mig, med Signe lubbade runt och var glad! Nu får det bli inomhusbad i Tyresö, Aquarena, som ligger på Simvägen (fniss)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela