jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

MIDDAG HOS MIN POLARE!

Publicerad 2017-08-06 19:16:00 i Personligt,

 
Mums, efter en supergod lasagne pressar vi ner lite glass också! Mums, allt supergott. Philip är en suverän värd, omtänksam, glad och generös!! Jag har sagt det förut: jag är glad att ha en vän som Philip! Och, faktiskt så tror
jag att Philip är glad att ha Hillevi och mig som vänner! De ultimata gästerna! Jublar över god mat och trevligt sällskap! Så, förutom de förfulande haklapparna på bild är allt TOPPEN!!! 
( alltså, VEM  vill skylta med haklapp!!! Men både jag och Philip är måna om att inte få spill och kladd på våra kläder, och det händer ju lätt att man inte får med allt på gaffeln, nåt trillar av... och det rinner lite ur mungipan när någon annan håller glaset man dricker ur.. så vi väljer själva att använda dessa skydd mot kladd och spill. Men i slutna sällskap - inte på restaurang!!) 
Hörni assistenter, tänk på det! Nästa gång ett foto tas vid måltiden, flytta över haklappen till dig själv och låt oss  få visa oss fina och prydliga! 😀👌🏻

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2017-08-06 19:41:31

Härligt med en middag ihop med polarna vilken bra söndag kram från mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela