jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KOLLAR KOLLEKTIVTRAFIKEN!

Publicerad 2017-08-14 08:19:05 i Personligt,

 
Man ska alltid kolla hur den lokala busstrafiken fungerar, för tänk om man skulle bli kvar, typ bo på ett nytt ställe.. då vill man ju veta hur man tar sig runt på orten. Hur man kommer till närmaste stad eller samhälle, ifall det är lite torftigt med utbud av butiker och nöjen där man bor. Buss från Furuboda till Åhus funkar strålande, och som vanligt inser jag att i Stockholm - där har man inte valt att köpa in bussar med tanke på oss som är hjulbenta! De är nästan alltid bättre ute i landet!!

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMA

Publicerad 2017-08-14 08:21:16

ha en fin måndag

Svar: Tack! Detsamma! Idag ska jag rida, det ska bli kul!
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela