jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

HAKLAPPSRABALDER

Publicerad 2017-08-27 08:07:39 i Personligt,

I veckan träffade jag min gamla kompis Erika, det var som vanligt kul att återses! Erika skrattar så gott, jag blir glad av henne. Vi fikade på ett mysigt ställe på Söder, som Erika valt. Dit vill jag gå igen! Det hette "Älskade traditioner". Min Ass glömde bort sig lite och satte på mig en pappershaklapp för att jag skulle få behålla min tröja ren och fin. Och så blev det så att en bild med mig iklädd ful haklapp hamnade på Facebook. Då blev mamma grinig. För det första hon såg på bilden var just haklappen! Inte att jag var jätteglad, fikade något smarrigt och trivdes i min kompis sällskap. Så hon upplyste om det i ett inlägg - och bilden försvann. Nu vet min Ass att jag bara ska ha de där skitfula men väldigt praktiska haklapparna hemma och på DV, och möjligen i mycket slutna sällskap... man får ligga i som assistent helt enkelt, med servetter och torkhjälp. Tyvärr visar jag därför ingen bild från det fina fiket, men här är vi i alla fall på väg dit, eller var det därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela