jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

FÖRENINGEN JAG STOCKHOLMS LÄN!!

Publicerad 2017-08-27 22:17:46 i Personligt,

Som ni väl har koll på så är jag ordförande i JAGs länsförening i Stockholm! Ett hedrande uppdrag som jag hoppas att jag kommer klara av bra! Idag hade vi styrelsemöte och medlemsträff, än är vi inte så många men fler ska vi bli!!! Vi hade förstås träffen i JAG lokalen, där vi dukade upp ett jättefräscht fikabord. Tack Hillevi och Hansine som hjälpte till att få det så fint!! Ronnie skötte dörren och välkomnade alla i entrén. Jag var DJ och vi dansade ett tag innan fikat. Det var lite stillsamt med dansandet men det kan ju också vara skönt. Inte alltid kul med superhög musik och snabbt tempo! Vi diggade på och sedan var det go'fika. När vi ändå satt samlade vid borden passade vi på att ha informationsträff, och sedan ett snabbt styrelsemöte. Effektivt! Det gillar jag! Nicolina var flitig på dansgolvet, men hade nog önskemål om lite andra låtar än de jag levererade... till nästa gång ska jag förbereda en spellista som kan falla alla i smaken! Eh, jag ska försöka i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela