jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

VISS ORDNING ÅTERSTÄLLD!

Publicerad 2017-04-14 21:49:00 i Personligt,

Äntligen! En av tre "försvunna" assistenter har återkommit idag! Min assistent som har fått en bebis som han varit fullt upptagen med ett par veckor kom och jobbade! Vad glad jag blev då! Phuu, jag var lite orolig att den där lilla bebisen tänkte behålla honom hemma för alltid! Jag fick se bild av den pyttelilla bebismänniskan! Oj, vad liten!
 
 
Nu tyckte jag förstås att vi hade en del att ta igen, jag och min assistent, så vi tog itu med både matlagning och bakning. Efter att min kompis Hillevi varit hos mig på lite påskfika. Jag hade ju en del att berätta också, t ex om min Göteborgsresa! På kvällen kom mamma och tittade in, med hundarna. Jag tog kort på henne
 
Och hon tog kort när hon gick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela