jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

LEDIG MÅNDAG

Publicerad 2017-04-17 13:10:28 i Personligt,

Himla lång helg det här!? Måndag idag, och jag känner mig nöjd med ledighet! Idag åkte jag in till stan, och mitt i mitt vimlande i Kungsan ringer morsan och undrar vad jag gör! Ha, hon ville mäta min balkong!?!? Misstänker att hon har planer för golvet.. förut har jag haft en gräslikt fin matta men den möglade visst i höstas. Jamen självklart får hon mäta balkongen fast jag inte är hemma! Uppskattar att hon frågar. Jag ogillar känslan av att någon kanske varit i mitt hem då jag var borta. Jag vill VETA och ge mitt tillstånd framför allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela