jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

KOLLEKTIVTRAFIKDAG IDAG!

Publicerad 2017-04-17 19:05:00 i Personligt,

En extra ledig dag måste tas tillvara på bästa sätt! Vad kan vara bättre än att åka buss, tunnelbana, spårvagn och pendelbåt? Tänk vilken tur för mig att jag blev född i mitt fina Stockholm som jag gillar, med alla olika möjligheter att resa kors och tvärs på massor av sätt!
Men om jag blivit född i en liten by hade jag väl odlat andra intressen helt enkelt! Scooter? Fyrhjuling? Häst? Eller något stillasittande platsbundet intresse...
Berätta gärna i en kommentar om DITT intresse!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela