jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

BUS

Publicerad 2017-04-01 18:53:59 i Personligt,

Min assistent P var bussig och tog ett extrapass fredag till lördag. Kul att han kunde! Ja, inte bara kul, jättebra faktiskt! Det ju oroligt för mig när nån är borta. Mamma brukar ju kunna dyka upp som räddaren i nöden, men tänk om hon skulle vara sjuk eller bortrest!?  
P tycker min kattkudde är lite creepy så ja brukar försöka skrämmas med den, fniss fniss.
Nu är den en del av en businstallation i min hall. Men jag tror inte nån annan blir rädd
 

Kommentarer

Postat av: Annika Drougge

Publicerad 2017-04-04 12:54:54

Vilken skön humor du har. Blev du lurad på 1:a april?
hälsar
Lärvuxgänget

Svar: Haha! Nä 🙄Jag tror inte jag blev lurad... eller så fattade jag inte att jag blev det???
Simon J

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela