jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

Mostrarna på fika!

Publicerad 2016-09-25 18:32:43 i Personligt,

Jag hade bjudit in mina mostrar på fika idag för jag ville bjuda på en toscakaka.
De hade aldrig varken sett eller smakat en så god kaka!
De slukade kakan i ett nafs! I sista stund räddade jag en bit så pappa skulle få smaka också.
Det var roligt med besök! Mostrarna ooade och aahade åt nästan allt hos mig! De sa att jag har bra smak, att jag har valt fina saker till mitt hem, att det är hemtrevligt hos mig. Det var lite nervöst när de sa att de ville bo hos mig!!! 😱
Roligast var förstås att även Pumba kom på besök, min lillmosters roliga hund. HAN kan få bo hos mig 😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela