jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

Jag är SOPSNOKENEtt kärl till

Publicerad 2016-11-21 21:58:19 i Personligt,

oj oj oj vilka sopmängder det blir i soprummet i mitt hus! I helgen var det superproppfullt i båda behållarna redan på lördagsmorgonen. Luktar apa (hmm jag har aldrig luktat på en apa... )! Och eftersom nästan alla är lediga och hemma mer på helgen växer sopberget på två dagar till något ohanterligt! Jag tog kort på söndagseftermiddagen och skickade till förvaltaren. Föreslog att vi ska få ett sopkärl till, eller en tömning till. Fick till min förvåning svar nästan direkt att ett till kärl ska komma!
det lönar sig (oftast) att larma när något inte står rätt till!!! Nu ska vi se hur länge det dröjer innan extrakärlet kommer 😱 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela