jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

"Föräldrapass"

Publicerad 2016-11-26 18:35:00 i Personligt,

Det är ganska roligt att ibland ha föräldrarna med sig! På ridningen i fredags var BÅDA med! Då kunde jag visa hur bra jag sitter, hur fin hästen är, hur glada alla var att se mig, hur glad JAG är över att rida igen!
 
 
Mamma hoppade in som assistent för min "riktiga" assistent kunde inte jobba, det var ett tag sedan hon jobbade ett helt pass så jag fick ha lite handledning och visa hur jag vill ha det, haha! Vi hade rätt kul ihop, jag lyckades få mamma (och pappa) att assistera mig i mitt extra-allt-julpyntande!!! De är båda rätt tråkigt återhållsamma när det gäller traditioner, pynt och firande! Vilken tur att jag helt på egen hand har upptäckt hur kul det är med glitter, fint pynt, fest och faderullan!! Nu har jag styrt upp det hemma så det glittrar lyser och är genomgående julrött!!
 

Kommentarer

Postat av: Gena

Publicerad 2016-12-02 18:00:40

Hej Simon Nu har jag hittat din blogg igen Träffa mamma på coop o hon tala om hur jag skulle göra Kul att läsa om dig igen o du bakar o har dig vännen Kram Från Gen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela