jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

ROCKIG Fest på JAG igår!

Publicerad 2016-06-30 22:15:26 i Personligt,

Jag fick spela med bandet, det var flera av mina JAG vänner som också uppträdde. Några sjöng, men jag och Steffe spelade på våra ipads! De i bandet var JAGs Tony och Allan, samt Marcus Von Boisman och Mic Michaeli. Jag använder appen Sample Tank Free att spela med, funkar jättebra för mig!
 
Det var även en jättejättebra sångare med,  Alexander Lykke. Han var med i en föreställning jag och min vän Philip var på; American Idiot, med Green Day. Och han har sjungit i flera musicals och kända föreställningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela