jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

NU är det JAGs sommarvecka!...i tre dagar :-)

Publicerad 2016-06-28 14:47:31 i Personligt,

Den inleddes med en workshop igår - jag och mitt vuxenliv! Då var jag med förstås! Jag berättade med hjälp av min ipad,min assistent och min gode man om hur det gick till när jag flyttade till egen lägenhet, för snart tre år sedan. och så visade jag mitt "kontaktblad" som jag använder när jag träffar någon jag vill ha som vän!
 
Här  är länk till programmet för JAGs sommarvecka.
 
Här är länk till min berättelse! 
 
Man kunde även få utdrag ur min förra blogg på workshopen igår, det hade Maggan ordnat! Jag hoppas jag kan inspirera någon att våga flytta hemifrån. Det är stort, verkligen stort! Det roligaste och bästa jag gjort hittills!
 

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2016-06-28 15:19:21

Hej Simon, så glad jag blir att du är i gång med bloggandet igen. Jätteroligt! Jag har saknat dina berättelser!
Jag ger länken till din blogg till dom som var med på workshopen igår, visst är det okej?
Maggan

Svar: Javisst! Jag vill gärna få några läsare 😄
Simon J

Postat av: Gunilla Storm

Publicerad 2016-06-28 18:08:16

Hej Simon😃 Härlig blogg du har!
Ses nästa vecka i Visby👍

Postat av: Lillemor

Publicerad 2016-06-28 18:15:54

Hoppas dina tidigare läsare hittar tillbaka till dig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela