jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

Årets sista dag!

Publicerad 2016-12-31 16:51:39 i Personligt,

Både bubbel och bärs att skåla in det nya året med!!
Det år som tar slut nu har varit jobbigt och oroligt ibland, men en hel del roliga händelser har det förstås också innehållit!
Jag hoppas alla hot mot mina möjligheter att leva ett självständigt liv försvinner och att jag kan få vara trygg med att min assistans består. Jag hoppas att jag också framöver kommer att ha fantastiskt bra assistenter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela