jag-simon.blogg.se

Jag har ju bloggat tidigare om att flytta hemifrån och leva självständigt. Nu känner jag för att fortsätta berätta om mitt liv - ett gott liv med stöd av personlig assistans! Välkomna mina gamla och nya vänner!

På Karl kurs, dag 1

Publicerad 2016-08-29 21:36:00 i Intressepolitik, Personligt, funkisliv,

Karl gav pengar till JAG för att medlemmar i brukarkooperativet skulle kunna utbildas till att bli bra ambassadörer för personlig assistans, så det blir känt att P A kan ge oss med stora funktionsnedsättningar ett självständigt, bra liv!  Karl har tyvärr gått bort, vi som nu får möjlighet att gå den första "Karlkursen" är glada över hans fina initiativ och stora gåva! Nu ska vi bli ambassadörer!
Idag har vi pratat om hur man förbereder sig då man vill nå ut med något. Bestäm SYFTET,   Sedan  MÅLGRUPP, BUDSKAP och METOD.
Vi fick övningsuppgifter och alla sex grupper gjorde bra exempel. 
Det är Cissi B som leder kursen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela